Belangrijke informatie rondom de gevolgen van het Corona-virus

*** update 18 september ***

Het Ministerie van Buitenlandse Zaken geeft een oranje reisadvies af voor heel Spanje vanaf 25 augustus 2020. Dit betekent dat enkel noodzakelijke reizen toegestaan zijn.
Helaas zijn wij hierdoor genoodzaakt om alle reizen met tot en met 5 oktober te annuleren.
Wij zullen zelf telefonisch contact opnemen met onze gasten.

Vertrekt uw reis na 5 oktober 2020 dan vragen wij nog even uw geduld. Zodra er meer bekend is over uw vakantie nemen wij zelf even contact op.

———————————————————————————

*** Update 23 juli ***

Veilig op reis naar Gemelos 22

Inmiddels zijn we alweer een aantal weken geopend en genieten onze gasten van het heerlijke Spaanse zonnetje en de vooral de rust die er nu is. In tegenstelling tot voorgaande jaren is het nu in heel Benidorm een stuk rustiger en dat is voor de bekende gasten ook wel eens leuk om het zo mee te maken.

Klik hier voor:   Informatie vliegreizen t/m 31 augustus

Kijk hier voor:   Informatie busreizen Solmar t/m 31 augustus

Tevens is het van belang dat u tijdens de bus- en/of vliegreis een ingevulde gezondheidsverklaring bij u heeft. Deze dient u per persoon in te vullen en kunt u hier downloaden. U ontvangt deze ook bij de tickets die wij u toesturen.

Aanbetaling & restantbetaling
Voor de reizen met vertrek in juli en augustus geldt nog de afspraak dat er tot 2 weken voor vertrek alleen maar een aanbetaling gedaan hoeft te worden. Restantbetaling dan uiterlijk 2 weken voor vertrek.
Voor de reizen vanaf September gelden de voorwaarden zoals gedrukt op de bevestiging.

Voucher dekking
De SGR heeft besloten om alle vouchers die in 2020 worden uitgegeven als gevolg van de corona crisis te dekken met de SGR garantie. Wat betekent dat u ten alle tijde zeker bent van uw geld(teruggave). hierbij het officiële schrijven van het SGR


Wat een goed nieuws! Vanaf 21 juni zijn onze deuren weer geopend voor de gasten. We hebben de afgelopen periode niet stil gezeten en hebben ons uiterste best gedaan de appartementen weer helemaal tip en top schoon te krijgen voor het Zomerseizoen.

Siroco hervat vanaf nu alle reizen, dit is verdeeld als volgt:

21 juni                starten boekingen op basis van Eigen Vervoer
4 juli                   starten met de vliegreizen
17 juli                  starten met de busreizen

Uiteraard begrijpen we dat er nog een aantal vragen zijn over het vervoer en het verblijf. Op dit moment benaderen wij zelf de mensen die op vakantie kunnen om eventuele vragen te beantwoorden.

—————————————-

Boekingskantoor Siroco annuleert alle reizen met vertrek tot en met 18 juni
In de huidige omstandigheden kunnen onze reizigers niet langer genieten van hun geboekte reis en komen zij ook steeds vaker het land van hun vakantie niet meer in. Inmiddels raadt ook de overheid af om te reizen naar het buitenland.

Om die reden hebben we besloten om alle boekingen reizen met vertrek tot en met 18 juni 2020 te annuleren:
– Alle pakketreizen (bus- en vlieg) met vertrek tot en met 18 juni 2020.
– Alle autovakanties naar Gemelos 22 met vertrek tot en met 18 juni 2020.

Voucher 
Reizigers waarvan de reis is geannuleerd, ontvangen een voucher voor de betaalde reissom waarmee een vervangende reis op een later tijdstip geboekt kan worden. De voucher is één jaar geldig vanaf het moment van uitgifte.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met de klant op over de wijze waarop de voucher ter beschikking wordt gesteld. U hoeft hierover dus géén contact met ons op te nemen.
De garantie die SGR biedt met de voucher is tijdelijk van karakter en vervalt op 1 juni 2020.  Voor meer informatie kunt u  kijken op de website van de SGR 

Moet ik mijn betaling al voldoen als ik na 6 mei vertrek?
Momenteel gaan we ervan uit dat deze vakanties door kunnen gaan. Vanwege deze uitzonderlijke situatie mag de restantbetaling van uw vakantie tijdelijk tot twee weken voor vertrek gebeuren, in plaats van zes weken. De betaling staat los van deze vervelende situatie, daarom willen wij u vragen om de restantbetaling wel op tijd te voldoen. We kunnen u verzekeren dat u het geld in geen enkel geval kwijt zult zijn. Mocht de vakantie toch niet door kunnen gaan, dan nemen wij telefonisch contact op met de hoofdboeker van de reis.

Communicatie en gevolgen voor jouw reservering
Wij contacteren jou! Je mag er hierin uiteraard op vertrouwen dat wij dit doen in volgorde van urgentie.
Wij zijn momenteel alle betrokken klanten aan het informeren via de mail en telefoon dat we hun vakantie uit voorzorg annuleren, maar dat ze uiteraard hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken klanten krijgen het reeds betaalde bedrag als tegoed (Corona-voucher) voor een volgende vakantie naar Gemelo 22 die kan worden gebruikt voor boekingen gemaakt binnen één (1) jaar na uitgifte.

SGR – Coronavoucher
Zoals aangekondigd op de website van het SGR zal er speciaal voor deze uitzonderlijke situatie een Corona-voucher  gecreëerd worden. Deze voucher is voor de mensen die door de Corona-crisis hun reis moeten annuleren en/of wijzigen. Ook wij zijn op dit moment druk bezig dit in werking te zetten.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar de website van de SGR: https://www.sgr.nl/news/sgr-en-anvr-corona-voucher-bij-annulering-of-omboeking/

20-03-2020 – Repatriëring van al onze gasten uit Gemelos 22
De afgelopen dagen zijn wij druk bezig geweest om ervoor te zorgen dat al onze gasten uit Gemelos 22 weer terug naar huis konden. Op dit moment zetten wij de laatste mensen op de vlucht en zullen we onze deuren voor nieuwe aankomsten moeten sluiten tot in ieder geval 15 mei.
Onze receptie en kantoor in Nederland zullen telefonisch bereikbaar blijven voor eventuele dringende vragen.

Wat kun je van ons verwachten?
☀ Onze eigen Nederlandse sprekende medewerkers zijn 24 uur per dag bereikbaar
☀ Hygiëne en veiligheid volgens Covid-19 regelgeving
☀ Financiële zekerheid via SGR
☀ Altijd verzekerd van repatriëring van uw vlieg- of busreis